بیش از ۲ هزار کودک یتیم مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امشب در دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و یاران باوفایش و با تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ اظهار داشت: ۱۴۸ هزار نفر در قالب ۸۲ هزار خانوار در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۷۲ کودک یتیم در استان مازندران تحت پوشش قرار دارد، افزود: ۱۱ هزار و ۷۳۰ نفر محسن نیز تحت پوشش هستند و ۱۴ هزار و ۴۴۸ حامی نیز در استان وجود دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان کمک‌های جمع آوری شده مردم برای ایتام در قالب اکرام ایتام را ۱۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۵۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در شش ماهه اول سال قبل جذب شد که این میزان در نیمه اول امسال به بیش از ۸۰ میلیارد و ۶۰۰ تومان رسیده هست و نشان می‌دهد که مردم پای کار استان و نیازمندان هستند.

بختیاری، کل درآمد نقدی و غیرنقدی استان را ۳۸۲ میلیارد تومان در سال قبل ذکر کرد و افزود: در شش ماه اول امسال ۲۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میزان درآمد‌های کمیته امداد بوده هست.

وی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان مازندران، اضافه کرد: سال گذشته ۵۴۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به این مراکز بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به اشتغال ایجاد شده اشاره و اضافه کرد: سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۴۶ شغل با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد.

وی سهم اشتغال در سال جاری را شش هزار و ۴۰۰ شغل ذکر و خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار و ۸۲ دانش آموز، هزار و ۱۳۷ دانشجو و ۴۷۰ نخبه تحت پوشش قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید