بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در خفر برگزار می‌شود

بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در خفر برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان خفر، سروان پاسدار «اسماعیل دلیر» مدیر فرهنگی هنری سپاه ناحیه شهرستان خفر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خفر اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در زمینه‌های گوناگون به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری سپاه ناحیه شهرستان خفر بیان کرد: برنامه‌های متنوع ورزشی، برپایی میز خدمت، برگزاری شب شعر، خاطره‌گویی و نمایشگاه‌های هنری، یادواره شهدا، نشست صمیمی با رزمندگان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

سروان پاسدار اسماعیل دلیر با تاکید بر لزوم فضاسازی مناسب شهری افزود: نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، معاینه رایگان از سوی بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم، ارائه مشاوره‌های بهداشتی و درمانی، حقوقی و کشاورزی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

سروان دلیر افزود: همچنین برگزاری نشست‌های روشنگری در راستای جهاد تبیین، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار جمعی از نیروهای مسلح و مدیران اداره‌ها با امام‌جمعه، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی نیروهای مسلح، توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و آحاد مردم کسانی بودند که انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و امروز برای بالندگی، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب همه مسئولان مکلف هستند که نظام را در عرصه‌های مختلف همراهی کنند تا به دست صاحب اصلی آن برسد.

سروان پاسدار دلیر همچنین یادآور شد: چنانچه رهبر معظم انقلاب عنوان فرمودند؛ جنگ برای ما گنج بود و به ایجاد خودباوری، پرورش روحیه ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی منجر شد و امروز با وجود اینکه ۴۳ سال در تحریم هستیم، ولی کشور در عرصه‌های مختلف با تکیه بر جوانان مومن و انقلابی و مردم در حال پیشرفت است.

وی ساخت ناو جنگی سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: رزمندگان و شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتی به ارمغان آوردند که موجب شد که امروز در اوج قدرت باشیم و حتی به صادرکننده ادوات نظامی به کشورهایی تبدیل شویم که روزی ما را تحریم کرده بودند.

مدیر فرهنگی سپاه ناحیه خفر با اشاره به اینکه سه رکن معنویت و الهی بودن، مردمی بودن و ولایت وفقیه به عنوان شاخص‌های پیش‌برنده اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: این مناسبت مختص سپاه نیست و از سویی در دوره خدمت دولت مردمی قرار داریم که بر این اساس همه اداره‌ها باید به نوبه خود وارد عمل شوند و نقش‌آفرینی کنند تا مردم آنها را در کنار خود حس کنند.

وی تاکید کرد: مردم پیش از این در صحنه بودند، امروز در صحنه هستند و پس از این نیز در صحنه خواهد بود اما مسئولان باید جهادی در صحنه باشند و نشاط و روحیه امید را در جامعه ایجاد نمایند تا مردم خودشان نظام را با محوریت مقام معظم رهبری راهبری کنند.

۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران تا ۷ مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

شهرستان خفر با جمعیت حدود ۴۵ هزار نفر بیش از ۱۸۳ شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید