بیش از 6 هزار شهید کرمانی الگوی همیشگی خادمان نظم و امنیت هستند

بیش از 6 هزار شهید کرمانی الگوی همیشگی خادمان نظم و امنیت هستند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، دومین نشست قرارگاه هجرت به صورت ارتباط زنده تصویری با فراجا و با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در کرمان برگزار و طی این نشست آخرین دستورالعمل‌ها و تدابیر مربوط به بازگشت اتباع به میهن خودشان تشریح و شاخص‌ها و عملکرد رده‌های انتظامی کل کشور توسط سردار رادان واکاوی شد. 

سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در دومین نشست قرارگاه هجرت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: استان کرمان را به بیش از 6 هزار و 500 شهید آن می‌شناسیم که الگوی همیشگی همرزمان انتظامی و سایر خادمان نظم و امنیت هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح اخیر در حوزه بازگشت اتباع به کشورشان، افزود: مجموعه انتظامی استان کرمان نیز در اجرای طرح اخیر برنامه‌ها و دستاوردهای خوبی داشته هست.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: در این راستا از جمله نقاط قوت مجموعه انتظامی استان کرمان بهره‌گیری از ظرفیت تیم‌های گشت کلانتری در اجرای طرح شناسایی و جمع‌آوری اتباع هست.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح به موضوع وضعیت ساماندهی خانواده‌های اتباع و حوزه‌های صیانتی هم توجه می‌شود و در انتظامی استان کرمان تا‌کنون سه جلسه در حوزه قرارگاه هجرت انجام شده هست.

رضایی با ذکر دیگر ابعاد و رویکردهای این طرح، گفت: با توجه به واقع شدن استان کرمان در کنار مناطق همجوار مرز، در زمینه اجرای طرح هجرت با مسائل خاصی نیز روبه‌رو هست که برنامه‌ریزی لازم در این ارتباط نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید