تأکید حماس بر «اعلامیه الجزائر» و پایان دادن به اختلافات داخلی

تأکید حماس بر «اعلامیه الجزائر» و پایان دادن به اختلافات داخلی


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیأتی از جنبش حماس به ریاست «موسی ابومرزوق» از رهبران این جنبش در سفری به بیروت با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد.

در این دیدار «اسامه حمدان» عضو دفتر روابط عربی و اسلامی، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان و «محمد الجباوی» مسئول پرونده روابط فلسطینی در جنبش أمل لبنان حضور داشتند.

ابومرزوق در این دیدار بر تمایل حماس و آمادگی آن برای تحقق وحدت ملی و اجرای اعلامیه الجزائر تأکید کرد.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، ابومرزوق گفت که مرحله کنونی پایان دادن به تمامی اختلافات و پرداختن به مقابله با رژیم اشغالگر را ایجاب می‌کند.

هیأت حماس در این دیدار همچنین به تجاوزات روزمره و هدفمند رژیم صهیونیستی علیه ساکنان کرانه باختری و کشتار‌هایی که نیرو‌های اشغالگر علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند، اشاره کرد.

در بیانیه حماس آمده است که در این دیدار تأکید شد که گزینه مقابله بهترین گزینه برای رویارویی با رژیم اشغالگر و به شکست کشاندن توطئه‌های آن است.

در این دیدار همچنین به تجاوزات رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی و مسجدالأقصی و محاصره نوار غزه پرداخته شد و نبیه بری بر حمایت از مسئله فلسطین و ملت آن و نیز فراهم کردن فضا‌های وحدت ملی بین تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی تأکید کرد.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید