تا آخرین لحظه عمرتان با منافقین مبارزه کنید

تا آخرین لحظه عمرتان با منافقین مبارزه کنید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «حسن آقاکیشی‌پور» یکی دیگر از گل‌های معطر گلستان جهاد و شهادت است که در لباس مقدس پاسداری در جبهه حضور یافت و شربت شهادت نوشید. وی که در 7 اسفند 1331 در تبریز دیده به جهان گشود در 11 آبان 1361 در سومار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود چنین آورده است:

«در دریای مرگ شنا کنید تا به ساحل برسید.» حضرت علی (ع)

عرض سلام و درود بی‌پایان بر پیغمبر عزیز، محمد (ص) که پرچم عالی اسلام به دست بزرگوارش در ریگزارهای حجاز برافراشته شد و پایه‌ی اسلام را مانند کوه در جهان استوار کرد تا این‌که مکتب عشق و عفت و مساوات و عدالت از صحرای تفتیده‌ی حجاز به سرزمین ما ایران آمد. درود بی‌پایان بر امامان معصوم و شکنجه‌دیده‌مان از علی (ع) تا امام قائم (عج) و درود به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی که مانند اجداد پاک و با عصمت خود، قوم به خواب رفته و گمراه را از دست حکومت جور و ظلم و غیر اسلامی رژیم پهلوی نجات داد و ریشه‌ی کفر و شرک را با تبر ابراهیم (ع) از ریشه بر کند.

آرزو دارم که خداوند بر من منت نهاده و مرا از سربازان امام زمان (عج) قرار دهد که در راه اعتلای پرچم جمهوری اسلامی و در رساندن صدای مظلومیت ملت شهید پرور ایران به گوش مستضعفین دنیا، خونم در کربلاهای ایران ریخته شود و ان‌شاءالله این جامه‌ی پاسداری که در زندگی لباس شرافت بود، پس از مرگ حریر بهشت باشد.

ای مردم شهیدپرور ایران! حق‌گو باشید و با صریح‌ترین لهجه حق را بیان کنید و از این عمل جز رضایت پروردگار نتیجه مخواهید. ای مردم شهید پرور! با چه زبانی شما را به جهاد و فداکاری در راه دین و ناموس و شرف و جوانمردی سفارش کنم تا قبل از آن که دامنتان آغشته به مذلت باشد، آغشته به خون باشد. ای مردم! بدانید ذلیل‌ترین اقوام در جهان، مردمی هستند که کوچه‌هایشان میدان تاخت و تاز بیگانگان باشد، چنانچه اکنون در کشورهای مختلف از جمله لبنان و عراق و غیره همین طور است.

ای ملت دلیر ایران؛ هوشیار باشید و به شایعه‌پردازهای دروغ گو توجه نکنید. از رهبر انقلاب مواظبت کنید و تا آخرین لحظه‌ عمرتان با منافقین که در هر زمان در مقابل رهبران و پیشوایان دینی ما ایستاده‌اند، مبارزه کنید، چرا که جنگ نهروان در هر دوره و زمانی بوده و خواهد بود. جنگ را از یاد مبرید و از کمک‌های مادی و جانی دریغ نورزید.

در خاتمه به خانواده‌ام عرض می کنم که اگر خبر شهادتم را دریافت کردید، ناراحت نباشید و عزاداری را به نحو احسن انجام دهید که این گریه و زاری‌ها حزب‌الله را در مقابل دشمنان، پر صلابت و پر مقاومت کرده است. پدر و مادر و برادران و خواهران! من برای شما پسر و برادر خوبی نبودم؛ اگر از من بدی دیده‌اید، به بزرگواری خودتان ببخشید. از زحمات پدر و مادر قدردانی می‌کنم و در آن دنیا ان‌شاءالله شفاعتشان خواهم کرد. از دوستان و آشنایان و همسایگان خداحافظی می‌کنم و امیدوارم آن‌ها هم مرا ببخشند. در خاتمه از برادر على خواهش می‌کنم به درس طلبگی‌اش ادامه داده و از مقدار پولی که باقی می‌ماند، قرض‌هایم را ادا نماید و بقیه را بین اعضای خانواده تقسیم کند. پیروزی لشکر اسلام و طول عمر امام را تا انقلاب مهدی (عج) از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید