تبیین دستاوردهای انقلاب با رویکرد امیدآفرینی رسالت مهم خبرنگاران است

تبیین دستاوردهای انقلاب با رویکرد امیدآفرینی رسالت مهم خبرنگاران است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از خبرنگاران ایثار و شهادت استان اظهار کرد: روز خبرنگار مصادف با روزی است که شهید محمود صارمی با مظلومیت تمام در مزارشریف افغانستان به دست گروه های تکفیری به شهادت رسید و بی شک کار خبرنگاری یک کار جهادی است و روز خبرنگار یک روز اعتقادی و مقدس است و لذا شغل خبرنگاری جهاد محسوب می شود.

 
وی افزود: با توجه به شکست دشمنان در همه راهبردهای ۴۳ ساله علیه انقلاب امروز جنگ شناختی در دستور کار قرار گرفته که با عملیات روانی و جنگ رسانه ای به دنبال گروگان گیری ذهن ها هستند.
 
سرهنگ کریمی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در جنگ شناختی بسیار با اهمیت است و خبرنگاران باید با راهبرد قطعی و فوری جهاد تبیین در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.
 
وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و روایت صحیح حماسه های هویت ساز با رویکرد امید آفرینی  را رسالت مهم خبرنگاران خواند و گفت: خبرنگاران باید در کنار پیگیری مطالبات مردم و آگاهی بخشی در راستای تحقق جهاد تبیین موثر عمل کنند.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: رسانه های در تراز انقلاب اسلامی یکی از عوامل اقتدار کشور هستند و بخش مهمی از اقتدار کنونی جامعه در بخش های مختلف به برکت مجاهدت های اصحاب رسانه است.
 
وی با تقدیر از اصحاب رسانه استان مرکزی گفت: خوشبختانه در استان مرکزی اصحاب رسانه اهتمام زیادی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و با فعالیت های اثر بخش خود اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را در اجرای ماموریت ها یاری می کنند.
 
سرهنگ کریمی افزود: نگاهی که کنگره شهدای استان مرکزی به بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی داشت تحول بزرگی در این امر رقم زد و با کمترین هزینه شاهد بزرگترین کارها بودیم که امروز به وضوح نتایج آن را شاهد هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: گفتمان سازی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس از اهداف فعالیت های رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت است و خوشبختانه در طی سال های گذشته با اقدامات جهادی و پای کار آوردن بسیج رسانه ای شاهد برکات فراوانی بوده ایم.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید