تبیین دفاع منافقانه غربی‌ها از حقوق بشر توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم

دفاع نفاق‌گونه غربی‌ها از حقوق بشر


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد نفاق غرب در رعایت حقوق بشر که در سال ۱۳۷۰ ایراد کرده‌اند را برای نخستین بار در فیلمی به نام «نفاق در نقاب بشر» منتشر کرد.

دفاع نفاق‌گونه غربی‌ها از حقوق بشر

محتوای این فیلم به شرح زیر است:

«نفاق، فقط در قبال باور دینی نیست بلکه در قبال تمام باور‌های برجسته و پذیرفته انسانی و اجتماعی و ادعای طرفداری از انسان هم هست. امروزه یک نفاق عظیمی در دنیا وجود دارد و همیشه وجود داشته است.

اسکندر مقدونی که از مقدونیه به ایران آمده بود، بر زبان نمی‌آورد که آمده‌ام شما را به بردگی بگیرم. او تمام ایران را به آتش کشید اما ادعایی که می‌کرد طرفداری از فرهنگ، معرفت، بشریت و مفاهیم عالی انسانی بود. عینا همان کار را امروز اروپایی‌ها دارند با مردم جهان می‌کنند.

آن‌ها ادعا می‌کنند که طرفدار حقوق بشر هستند در حالیکه بدترین کار‌های ضدحقوق بشری زیر چتر حمایت آمریکا انجام می‌شود.

این‌ها خود هم تروریست هستند، هم تروریست‌پرور و هم حامی کشوری مانند رژیم صهیونیستی که مغز تروریسم و مادر تروریسم است.

روز هفتم تیر ۱۳۶۶ حادثه بمباران شیمیایی سردشت اتفاق افتاد. صدام این کار را کرد اما پشت سر او چه کسی بود؟ در تنها موردی که از بمب اتم استفاده شده است، مورد آمریکا است که بیش از ۲۰۰ هزار نفر در حوادث ژاپن کشته شدند.

در مورد زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب عراق همه می‌دانند و حمله به کاروان‌های عروسی در افغانستان و خیلی جنایات دیگرشان را همه دیده‌اند و باز هم با این حال همه‌شان نام از «حقوق بشر» می‌برند. به کمک سعودی‌ها می‌روند و مجالس شادی، عزا، بیمارستان‌ها و … را بمباران می‌کنند و بعد ادعای حقوق بشر می‌کنند.

این کار‌هایی که زیر این پوشش انجام می‌شوند، در فرهنگ اسلامی ما نام مشخصی دارد و آن «نفاق» است. هر روزی که می‌گذرد، پرده نفاق این‌ها غلیظ‌تر می‌شود و این‌ها بیچاره‌تر می‌شوند.»

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید