تجدید بیعت یگان‌های نیرو‌های مسلح در قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی

تجدید بیعت یگان‌های نیرو‌های مسلح در قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، آیین سوگواری نیرو‌های مسلح قم امروز یکشنبه همزمان با دوازدهم محرم و سومین روز شهادت جانسوز حضرت سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش در قالب هیات عاشقان ثارالله برگزار شد.

نیرو‌های مسلح استان قم در این آیین که در قالب هیات عاشقان ثارالله و با شعار «مدافعان قرآن و عترت» برگزار شد، همانند سال‌های گذشته همزمان با سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع) با تجمع در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) و قرائت زیارت عاشورا و نوحه خوانی، به سوگواری پرداختند.

فرماندهان و کارکنان رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم با همراهی گروه موزیک سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، درحالی که قرآن کریم را در دست داشتند، در قالب دسته عزاداری از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سمت دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خیابان شهدای قم حرکت کردند.

شرکت کنندگان با شعار‌های «جان فدای قرآنیم، فدائیان قرآنیم» اهانت در کشور‌های سوئد و دانمارک به ساحت کلام الله مجید را محکوم کرده و با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام راحل و شهیدان میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید