تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در گلبهار

تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در گلبهار


دفاع مقدس در گلبهار” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2610406_247.jpg” alt=”تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در گلبهار” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «ابوالقاسم پوررضا» فرمانده سپاه ناحیه گلبهار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فراررسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نزدیکی قله قرار داریم که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی شکل تحول‌یافته به خود گرفت؛ بر همین اساس وظیفه داریم با بهره‌گیری از ابزار هنر، ادبیات و تبلیغات دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم تا بدانند که چه اتفاقی رخ داده و از چه ذخیره‌ای برخوردار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گلبهار تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» بیش از ۱۲۷ عنوان برنامه در طی هفته و چندین برنامه فرهنگی و هنری توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

سرهنگ پوررضا گفت: دیدار با ائمه جمعه گلبهار و گلمکان، برپایی نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی و  افتتاح طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس در شهرستان گلبهار هست.

وی بیان داشت: برگزاری ویژه‌برنامه تجلیل و تقدیر از بیش از ۱۵۰ خانواده شهید و ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، آیین عطرافشانی گلزار شهدا، اهدا بسته‌های لوازم التحریر به خانواده‌های نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی، برگزاری اردوهای جهادی و مراسم رژه خودرویی در سطح شهر و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان گلبهار هست.

انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید