تجلیل فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم از مقام معلم

تجلیل فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم از مقام معلم


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) همزمان با هفته معلم در مدارس شاهد نور علم و شاهد مریم قم حضور یافت.

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) طی سخنانی در جمع معلمان این دو واحد آموزشی، اظهار داشت: امروز جنگ فرهنگی و جنگ ترکیبی مهمتر از جنگ سخت و جنگ با توپ وتفنگ می‌باشد و معلمان سربازان خط مقدم جنگ ترکیبی هستند و این مسئولیت سنگین به عهده مجموعه فرهنگی جامعه است.

در جمع دانش آموزان نیز گفت: شهدای عزیز ما رفتند و جانشان را فدای این مملکت کردند که کشور عزیزما اسلامی باشد و اسلامی بماند و بدانید که امام زمان (عج) نیاز به سرباز دارد.

محسنی زرین تاکید کرد: شما دانش آموزان با دینداری، حفظ حجاب و ارتباط با خدای مهربان، درس خواندن و داشتن روحیه و جسم شاداب و ورزش کردن خودتان را آماده کنید و در آینده پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست آقا امام زمان (عج) برسانید.

در پایان از دو خواهرشهید مدافع امنیت حسن مختارزاده و فرزندان تعدادی از شهدا و همچنین مدیران و معلمان دبستان‌های شاهد نور علم و شاهد مریم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید