تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان

تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل، «اسلام رجبعلی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین سردار «رستمعلی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دیدار کردند.

طی این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از زحمات فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در اجرای برنامه‌های ترویجی از جمله هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و اجرای طرح سپاس و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

در ادامه، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیریت جدید اسمعیلی مدیرکل این نهاد انقلابی نسبت به گذشته باکیفیت‌تر شده است.

وی افزود: تلاش‌های مضاعف و جهادی مدیرکل و کارکنان بنیاد در اجرای برنامه‌های ترویجی و ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران قابل تحسین است.

این مقام مسئول گفت: باید تعاملات سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلزار شهدای شهر قزوین تقویت شود تا آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بیشتر با سیره و منش شهدا آشنا شوند.

طی این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و تندیس هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار از زحمات فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تجلیل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید