نماد سایت مجاهدت

تجمع لرستانی‌ها درپی شهادت سیدحسن نصرالله

تجمع لرستانی‌ها درپی شهادت سیدحسن نصرالله


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان از هر سوی که به سرزمین عاشقان در خون تنیده بنگری آنان را مردانی خواهی یافت هر چند جسمشان در زیر تلی از خاک به امانت نهاده شده هست، اما روحشان در ملکوت بی کران آسمان‌ها و در جوار رحمت الهی هست. آنان که دل به کاروانسرای زمین نبستند و خویش را پای بند خاک دامنگیر و بی حاصل دنیای گذران نکردند و بار سفر بستند تا به خویشتن خویش برسند و اصل و گوهر خویش را دذر دریای خونین مبارزه دریابند. آنان رفتند تا خاک را ارزشی دیگر ببخشند آن هنگام که خونشان بر تن داغ زمین می‌ریزد. شهید والا مقام سید حسن نصر الله از این دسته مردان خدا بود که توسط رژیم منحوس و جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 مردم متدین و ولایی استان لرستان درپی شهادت مجاهد بزرگ و شجاع سیدحسن نصرالله، سید شهیدان جبهه مقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان با حضور در مصلا‌های سراسر استان، جنایات رژیم غاصب و وحشی صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه لبنان و شهادت سید مقاومت را محکوم کردند.

مردم شهیدپرور لرستان در این تجمع‌ها با شعار‌های عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، سیدحسن نصرالله پیش خداست امروز، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین، خواستار اراده جهانی برای جلوگیری از این اقدامات فجیع شدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل