تحریم فرصت مناسبی برای پیشرفت یگان‌های لجستیک «نزاجا» فراهم کرد

تحریم فرصت مناسبی برای پیشرفت یگان‌های لجستیک فراهم کرد


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسن علیپور» در سومین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) در حوزه آماد و پشتیبانی که در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری جشنواره طرح‌های لبیک در حوزه آماد و پشتیبانی بهانه‌ای است تا میزان تحرک و آمادگی رزمی در نیروی زمینی ارتش سنجیده شود، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف توانسته‌ است به دستاورد‌های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

امیر علیپور افزود: بازتولید خودرو‌های سنگین و فوق سنگین، تریلرها، جابجایی زاغه مهمات‌ها، توانایی تولید تجهیزات، بازآماد و کنسرواسیون تجهیزات زرهی و بخش کوچکی از توانمندی‌های آمادی نیروی زمینی ارتش است.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، نیروی انسانی را در حوزه آمادی بسیار ارزشمند و مهم خواند و تصریح کرد: نیروی انسانی متخصص و توانمند می‌تواند نقش موثری در ارتقا آمادگی رزمی و تحرک داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر در حوزه تحرک تأکید کرد: اگر یگان لجستیک بخواهد موفق شود، نیاز به داشتن آموزش و انعطاف‌پذیری است که بحمدلله با حمایت‌های هیئت رئیسه نیروی زمینی، ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، امروز در حوزه لجستیک بدون شک نیروی زمینی ارتش از تحرک بسیار بالا و چشمگیری برخوردار است.

امیر علیپور گفت: تحریم فرصت مناسبی برای یگان‌های لجستیک فراهم آورد تا بتوانند در حوزه‌های مختلف به دستاورد‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید