تحقق سیاست‌های بنیاد شهید در گرو حرکت علمی و جهادی است

تحقق سیاست‌های بنیاد شهید در گرو حرکت علمی و جهادی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «هبت اله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ، در حاشیه برگزاری اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در مصاحبه تخصصی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) اظهار داشت: 26 سال در آموزش و پرورش و دانشگاه خدمت کرده و به تازگی با ورود به مجموعه بنیاد شهید به عنوان خادم شهدا در این مجموعه مشغول خدمت هستم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به اینکه مجموعه بنیاد شهید سه نگاه دارد، عنوان کرد: یکی مجموعه کارکنان بنیاد، دیگری جامعه هدف و ایثارگری و سوم جامعه است که هرکدام با خصوصیات خاص خودش بوده و درمجموع برآیند سه مجموعه را مثبت می دانم.

وی به برنامه تحول آفرینی که آقای قاضی زاده در پیش گرفته اند اشاره و عنوان کرد: کسی می تواند برنامه را پیش ببرد که علم این قضیه را داشته باشد بتواند با حرکت جهادی و انقلابی حرکت کند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: در سایه حرکت علمی، انقلابی و جهادی می شود اهداف دکتر قاضی زاده را پیاده کرد.

وی با اشاره به علمی، مدون و روش‌مند بودن این برنامه عملیاتی خاطرنشان کرد: این برنامه عملیاتی یک آفت دارد و در اجرای آن باید مراقب باشیم که ما را به سمت گزارش سازی نبرد.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: این برنامه عملیاتی یک نقشه راهی است که ما در سایه آن بتوانیم هدفمند حرکت کرده و کل سیاست های بنیاد را با حرکت علمی و جهادی پیش ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید