تحول در حوزه ماموریت‌های فراجا با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری/ کیاست، دقت و اقتدار محور ماموریت‌های پلیس در خدمت به مردم است

تحول در حوزه ماموریت‌های فراجا با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری/ کیاست، دقت و اقتدار محور ماموریت‌های پلیس در خدمت به مردم هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محسن فتحی‌زاده» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در جمع فرماندهان عالی انتظامی استان خراسان رضوی، ضمن تسلیت مناسبت‌های حزن‌انگیز روز‌های دهه آخر صفر اظهار داشت: برقراری و تامین نظم و امنیت با همگامی و همراهی مردم که سرمایه‌های گرانبهای اجتماعی هستند حاصل می‌شود و در این عرصه خوشبختانه شاهد تعامل و مشارکت به‌عنوان نماد وحدت و عزت جامعه در مناسبت‌های بزرگ اسلامی هستیم.      

وی گفت: باید همواره شکرگزار باشیم خداوند در این کسوت و لباس مقدس به ما مسئولیت داده هست و همگام با اجرای وظایف قانونی و تکالیف ماموریتی در مقابله با جرایم در جایگاه خدمتگزاری به زائران اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار داریم.  

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا خاطرنشان کرد: مسئولیت حوزه انتظامی بسیار سنگین هست و کیاست، دقت و اقتدار، محور تکالیف و ماموریت‌های پلیسی محسوب می‌شود.

سردار فتحی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسانه و فضای مجازی در اجرای ماموریت‌های پلیسی اشاره کرد و افزود: دشمن از هر بهانه‌ای برای ایراد هجمه و ضربه به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به تحولات مسائل مختلف در جامعه، فراجا باید در حوزه ماموریت‌های انتظامی و امنیتی، تحول ایجاد کند و با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری گام بردارد و در این عرصه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نشان داد می‌تواند مبدع بسیاری از اقدامات موثر پلیسی و توسعه‌مند باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه رسیدگی به کارکنان انتظامی و خانواده‌ها در حوزه‌های معیشتی و پشتیبانی تامین مسکن بسیار ضروری هست؛ ابراز داشت: خیر کثیر در خدمت بی‌توقع و روحیه ایثار پلیس هست و ما باید از این فرصت و توفیق خدمت بهترین بهره را ببریم.

 انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید