تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار به بازسازی بافت‌های فرسوده اطراف ۴ بقعه متبرکه

تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار به بازسازی بافت‌های فرسوده اطراف ۴ بقعه متبرکه

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ – ۲۰:۰۴ تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار به بازسازی بافت‌های فرسوده اطراف ۴ بقعه متبرکه

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق به بازسازی بافت‌های فرسوده اطراف ۴ بقعه متبرکه در کشور، در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: در این جلسه مصوب شد که ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی‌های بافت‌های فرسوده اطراف چهار بقعه متبرکه کشور تخصیص یابد.

وی افزود: براساس این مصوبه ۲ هزار میلیارد تومان از محل اوراق مالی اسلامی برای بازسازی بافت‌های فرسوده اطراف چهار بقعه متبرکه (حرم امام رضا (ع) در مشهد، حرم حضرت شاهچراغ در شیراز، حضرت‌عبدالعظیم حسنی در ری و حضرت معصومه در قم) تخصیص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: علاوه بر این براساس مصوبه کمیسیون تلفیق مقرر شد تا ۶۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق مالی اسلامی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی با اولویت قطارهای شهری بین شهرهای بزرگ و حومه تخصیص یابد.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز طی مصوبه‌ای به بانک‌های عامل اجازه داده شد تا سه میلیارد دلار اعتبار در اختیار بخش خصوصی، تعاونی و عمومی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های بالادستی صنایع نفت و گاز با اولویت میادین مشترک قرار دهد.

وی در پایان گفت: در لایحه دولت بخش‌های خصوصی، تعاونی و عمومی از این اعتبارات می‌توانستند استفاده کنند اما نامی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیامده بود که در نشست امروز کمیسیون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به این بخش‌ها برای استفاده از تسهیلات مذکور اضافه شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید