ترور به جرم تعلیم و تربیت!

ترور به جرم تعلیم و تربیت!


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «جواد نوروزی» ۳۱ شهریور سال ۱۳۶۷ در شهرستان «ایرانشهر» از توابع استان سیستان و بلوچستان دیده به جهان گشود. وی سال ۱۳۸۹ با مدرک فوق‌دیپلم ادبیات و علوم انسانی، پس از استخدام در آموزش و پرورش، به روستای «حیط» از توابع شهرستان راسک در جنوب استان منتقل شد و تقریبا چهار سال در مدرسه این بخش آموزگار بود تا این‌که سرانجام ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۳ هنگام رفتن به محل کار خود، هدف گلوله گروه‌های تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

«محمد نوروزی» پدر شهید «جواد نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، با اشاره به نحوه شهادت فرزند خود، اظهار داشت: پسرم ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۳، ساعت ۷ صبح در حال رفتن به مدرسه بود که توسط گروهک «جیش‌العدل» (جیش‌الظلم) به شهادت رسید.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید «جواد نوروزی» تصریح کرد: وی در سن شش سالگی برای بچه‌های فامیل و آشنا مداحی می‌خواند و در ۹ سالگی نیز با پول‌های قلک خود یک گلاب‌پاش گرفت و در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع)، تاسوعا و عاشورا عطرافشانی می‌کرد.

پدر شهید نوروزی عنوان کرد: ۱۵ فروردین هنگامی که فرزندم می‌خواست عازم منطقه بلوچستان شود، دست و پای من و مادرش را بوسید و گفت که حلالم کنید. به دلم افتاده است که این‌بار دیگر برنمی‌گردم.

وی ادامه داد: صبح ۲۶ فروردین، همسرش به پسر دیگرم زنگ زد و گفت که برای جواد مشکلی پیش آمده است؛ لذا به همراه برادرش به روستای «حیط» از توابع شهرستان «راسک» در جنوب سیستان و بلوچستان که تدریس می‌کرد، رفتیم. جواد هنگام رفتن به محل کار، به ضرب پنج گلوله توسط راکبان موتور سیکلت مسلح به شهادت رسیده بود.

پدر شهید نوروزی تأکید کرد: به عنوان یک جانباز و پدر شهید، به همه هموطنانم این توصیه را دارم که در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کنند و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار بگیرند. این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده است و همه ما مدیون رشادت‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید میرحسینی و دیگر شهیدان والامقام هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید