ترور «سید حسن نصرالله» ماهیت تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی را نشان داد

ترور «سید حسن نصرالله» ماهیت تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی را نشان داد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز در پی حملات تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت سید مقاومت، بنده صالح خدا شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل، خواستار برخورد مجامع بین‌المللی با این رژیم تروریستی شد.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح هست؛

 «بسم الله الرحمن الرحیم، أُذِنَ لِلَّذينَ يُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلىٰ نَصرِهِم لَقَديرٌ؛

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده هست؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت مظلومانه دبیرکل حزب‌الله، سید مقاومت، بنده صالح خدا، شهید سید حسن نصرالله، نقض آشکار موازین بین‌المللی و تمامیت ارضی این کشور و جنایت آشکار بر ضد بشریت هست که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر نشان داد.

این جنایت و گستاخی نتیجه درماندگی مجامع بین‌المللی در سرکوب این رژیم غیرمشروع بوده و بار دیگر ثابت کرد که این رژیم بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح و امنیت بین‌المللی هست.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام مجاهدت کرد و بی‌تردید خون پاک این شهید، مقاومت و همبستگی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و اذناب آنها را در منطقه بیشتر و منسجم‌تر کرده و مقاومت یقینا پیروز نهایی هست.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای این حملات، یقین دارم که به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونی خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید