ترویج سیره شهدا، سلامت معنوی جامعه را تضمین می‌کند

ترویج سیره و منش شهدا، سلامت روحی و معنوی جامعه را تضمین می‌کند


به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «هبت اله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز (پنج شنبه) در اجلاسیه ۱۸۱ شهید جاویدالاثر لرستان (ستارگان جاوید) که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌های بزرگداشت مقام شامخ شهدا، راهکاری موثر برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه‌های بزرگداشت شهدا می‌تواند در ترویج و تعمیق سیره و منش شهدا در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه موثر باشد، افزود: ترویج سیره و منش شهدا، سلامت روحی و معنوی جامعه را تضمین می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر اینکه بایستی با همت جهادی و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا در جامعه کوشا باشیم، گفت: این روز‌ها با برگزاری اجلاسیه‌های شهدا شهر‌های لرستان عطر و شمیم شهدای به خود گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری اجلاسیه‌های شهدا تلاش شده راه و منش شهدا برای آحاد مختلف جامعه تشریح، تبلیغ و تبیین شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در این مدت هیچ اداره‌ای نداریم که یادمان و عکس شهید نداشته باشد و این یعنی جریان سازی و پیوستگی یادواره شهدا تصریح کرد: در دو سال گذشته ۱ هزار و ۸۰۰ یادواره، اجلاسیه و کنگره در راستای بزرگداشت مقام شهدای لرستان برگزار شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت یادواره این بود که در مسیر شهدا باشیم و سبک زندگی شهدا را ادامه بدهیم، گفت: تلاش شده است که هر کوچه و محله از دورترین تا نزدیکترین نقطه عطر و بوی شهدا به خود بگیرد

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید