ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مصون سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مصون سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: کمک به نظام آموزش و پرورش کشور وظیفه‌ای همگانی است و همه دستگاه‌ها باید برای تأمین امکانات و زیرساخت‌های لازم برای اداره کل آموزش و پرورش همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه آنچنان که به موفقیت‌ها و رتبه‌های علمی دانش آموزان توجه شده، از باور‌ها و آموزه‌های دینی و اخلاقی آن‌ها غفلت شده است، تصریح کرد: هرچه نسبت به باور‌ها و اعتقادات کودکان اهتمام داشته باشیم، از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های آن‌ها در آینده پیشگیری کرده‌ایم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه کودکان در دهه‌های گذشته نسبت به انجام کار‌های فرهنگی شوق و مشارکت بیشتری داشتند، اما امروزه فقط رتبه‌های علمی آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهیدان، یکی از ابزار‌های جدی برای مصونیت‌سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی است.

وی اهتمام به فرهنگ عفاف و حجاب، فضای مجازی و مسائل خانوادگی در میان دانش‌آموزان را نیز مورد توجه قرار داد و یادآور شد: همه ما نسبت به تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان مسئولیت داریم و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم و از همه ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید