ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند برنامه‌ریزی منسجم فرهنگی است

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی منسجم فرهنگی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان که در محل استانداری البرز برگزار شد با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند جدیت، سعه صدر و صبوری است، اظهار داشت: دشمن سرمایه گذاری کلانی جهت تغییر سبک زندگی ایرانی – اسلامی و مخدوش کردن بنیان خانواده و عفت عمومی انجام داده و خنثی کردن توطئه دشمنان نیازمند برنامه ریزی دقیق و استمرار فعالیت فرهنگی است.

وی با اشاره به ۷ کمیته ذیل قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز گفت: ضرورت دارد تمامی کمیته ها فعال باشند و ضمن تولید اندیشه و ایده پردازی، برنامه‌های عملیاتی و راهکارهای اجرایی ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه عملکردها را مورد بررسی و نظارت دقیق قرار خواهد گرفت، افزود: گزارش بدون بازتاب اجتماعی، فاقد ارزش است و لازم است که کمیته‌ها با جدیت در جهت تحول فرهنگی استان اقدام کنند تا نتایج این فعالیت‌ها به صورت ملموس در جامعه عیان باشد.

عبداللهی در ادامه از تهاجم فرهنگی به عنوان ابزاری جهت خلع سلاح جامعه یاد کرد و بیان داشت: دشمنان قصد دارند با تکیه بر تهاجم فرهنگی ابتدا بنیان ارزش‌ها را سست کنند و سپس با بی‌هویت‌سازی جامعه بین مردم و نظام به ویژه جوانان و انقلاب فاصله بیاندازد.

وی با تاکید برهوشیاری مسئولان افزود: مسئولان باید با هوشیاری و با استفاده از فعالیت‌های فرهنگی ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی راه نفوذ دشمنان در میان مردم را سد نمایند تا از خدشه دار شدن اتحاد وهمبستگی ملت بزرگ ایران جلوگیری به عمل آورند.

استاندار البرز به لزوم تدوین نقشه راه مدون و بهره‌گیری از نخبگان علمی، فرهنگی و دانشگاهی در جهت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و حجاب و عفاف تصریح کرد: جامعه نیازمند الگوهای سالم و فرهنگی است و در همین رابطه باید از وجود اساتید بزرگ و چهره‌های خوشنام فرهنگی در راستای ارتباط موثر با مردم و به ویژه نسل جوان در جهت افزایش آگاهی‌های عمومی درباره فرهنگ عفاف و حجاب بهره گرفت.

عبداللهی در همین رابطه از ضرورت برپایی جلسات سخنرانی و برگزاری سمینارهای مختلف در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج مسائل اخلاقی سخن گفت و متذکر شد: فعالان فرهنگی و دانشگاهی استان باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند و طرح و برنامه ارائه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید