ترویج فرهنگ فرزندآوری باید یک ارزش اجتماعی تلقی شود

ترویج فرهنگ فرزندآوری باید یک ارزش اجتماعی تلقی شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود وفایی‌زاده» سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه ملایر در جلسه ستاد جوانی جمعیت شهرستان ملایر با اشاره به ضرورت هم افزایی فعالان با سازمان‌ها، هوشیار سازی نخبگانی و جبهه سازی موثر منطبق بر زیست بوم شهرستان در باب امر مهم جوانی جمعیت، اظهار داشت: کنشگران فعال باید شناسایی، تربیت و به کار گرفته شوند تا اهداف عالی نظام اسلامی در این زمینه محقق شده و از هرکجا ضرر را متوقف کنیم منفعت است.

وی افزود: بحران جمعیت منافع کشور را به خطر جدی می‌اندازد، دشمنان و پیاده نظام آنها در زمینه اخلال در فرهنگ جامعه ما بسیار فعال هستند و فرهنگ‌های مخربی نظیر تک فرزندی سوغات همین فرهنگ است.

سرپرست معاونت سیاسی ملایر تصریح کرذ: آثار زیان بار هرگونه اهمال و کوتاهی در آینده به بدترین شکل خود را نشان خواهد داد و در سایه نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم و قانون جوانی جمعیت بهترین فرصت فراهم است تا در این حوزه با قدرت ورود و فعالیت کنیم.

وی متذکر شد: ترویج فرهنگ تکثر و تعدد فرزند باید یک ارزش اجتماعی تلقی شده ضمن فرهنگ سازی در این زمینه دستگاه‌های پای کار تشویق و دستگاه‌های که اهمال دارند توبیخ شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید