تشریح جزئیات رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر

تشریح جزئیات رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نشست خبری رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر با حضور آرش زینال خیری رئیس بسیج هنرمندان در سالن جلسات سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد و ایشان به شرح برنامه‌های رویداد پرداخت.

آرش زینال خیری رئیس بسیج هنرمندان در ابتدای این نشست اظهار کرد: رویداد وعده صادق برای شخص نیست، بلکه برای کل کشور است؛ برای جزئی از سبزپوشان کشور است. ایران اولین کشوری است که حامی مظلومان است. برای این جشنواره بخش ویژه‌ای را اضافه کردیم که در ۳ رشته شعر، ادبیات داستانی کوتاه و پوستر برای شخصیت‌های سردار زاهدی و رحیمی که در سوریه به شهادت رسیدند به صورت جداگانه با جوایزی ویژه خواهد بود. قدردان تمام عزیزانی که در این رویداد شرکت می‌کنند؛ هستیم.

وی ادامه داد: خداروشکر به عظمت ایران و اسلام وعده صادق انجام شد. اتفاقای که در مکان‌های آگاهی و اندیشه در دانشگاه‌های دنیا به دست دانشجویان اتفاق افتاده برای همه ثابت شد که از اول مظلومین دنیا حق بوده است و ظالمین باید کوچ کنند. کاری که ایران شروع کرد باعث شد کل دنیا بر علیه اسرائیل درآیند.

خیری با اشاره به بخش‌های رویداد وعده صادق گفت: گرافیک متحرک، متن ادبی کوتاه، عکس نوشته، کاریکاتور، شعر، سرود، تصویر سازی و پوستر و حروف نگاری قالب‌های هنری رسانه‌ای این رویداد است.

وی در ادامه افزود: وعده صادق اتفاق بزرگی بود هرچقدر که بخواهیم در آن کار کنیم باز هم کم است. برای اولین بار ایران عظمت خود را با چند موشک نشان داد. ما هرچقدر که بتوانیم پیشرفت‌های کشور را در قالب هنر به مردم ارائه دهیم آن‌ها استقبال می‌کنند.
ان شاءالله در بسیج هنرمندان اردوهای پیشرفته‌ای خواهیم داشت که دوستان هنرمند و تحلیلگر ما با آن‌ها آشنا شوند تا بتوانند در قالب هنر آن‌ها را به نمایش بگذارند. بعد از وعده صادق نگاه بسیاری از هنرمندان هم تغییر کرد.

رئیس بسیج هنرمندان با اشاره به تعداد برگزیدگان این رویداد خاطرنشان کرد: در هر بخش ۳ نفر اول برگزیده خواهند شد و از آثار برتر برای دیده شدن در کشور حمایت خواهد شد تا آثار در کل کشور دیده شود. این رویداد به دلیل استقبال هنرمندان تا ۳ خرداد تمدید شده است و انشالله پایان خرداد مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار به رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر می‌توانند از طریق لینکhttps://basijhonarmandan.ir/festival/67358 اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر در کانال رویداد به نشانی @rooydadvadesadegh عضو شوند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید