تشکل‌های خادمین شهدا تأثیر فراوانی در تبیین سیره شهیدان دارند

خادمین شهدای گمنام از ظرفیت موزه دفاع مقدس برای ترویج سیره شهدا بهره برداری کنند


دفاع مقدس برای ترویج سیره شهدا بهره برداری کنند” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/8/7/2664726_361.jpg” alt=”خادمین شهدای گمنام از ظرفیت موزه دفاع مقدس برای ترویج سیره شهدا بهره برداری کنند” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه با گروه خادمین شهدای گمنام که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرشار از برکات هست، اظهار داشت: دشمنی دشمنان امروز آشکار هست و وظیفه داریم یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و سیره شهدا را ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه سلاح ما بصیرت و آگاهی بخشی هست، افزود: کار شما خادمین شهدا یکی از بهترین فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها هست و هرچه افراد بیشتری را جذب کنید موفق‌تر خواهید بود.

سرهنگ سلامی ادامه داد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یک ثروت عظیم فرهنگی هست و هر چه از این ظرفیت استفاده کنیم باز هم کم هست و ظرفیت موزه و یادمان شهدای گمنام باید در خدمت چنین اهدافی باشد و محتوای فرهنگی را در اختیار مخاطبان بویژه نسل جوان و دانش آموزان قرار دهد.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور راوی در این مجموعه و تأثیرگذاری زبان راویان در مخاطبین و بویژه دانش آموزان گفت: ظرفیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اختیار خادمین هست و با توجه به هدفگذاری ۳۰ هزار دانش آموز بازدید کننده در سال جاری باید برنامه ریزی صورت گیرد.

سرهنگ سلامی یا اشاره به تقدیم دو هزار شهید دانش آموز مازندران اذعان داشت: دانش آموزان برای آشنایی با سیره شهدا در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند و وظیفه خادمین شهداست که در این زمینه فعال باشند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های خادمین شهدا تأثیر فراوانی در تبیین سیره شهیدان دارند، تأکید کرد: خادمین شهدای گمنام از ظرفیت موزه دفاع مقدس برای ترویج سیره شهدا بهره برداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید