تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار از مهمترین ویژگی مبنایی انقلاب اسلامی است

تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار از مهمترین ویژگی مبنایی انقلاب اسلامی هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در همایش «حزب الله زنده هست» که در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ مقاومت از قرآن نشان گرفته هست و بیش از ده اصل به آن اشاره شده هست و از این رو، جنبه و مبانی اصول مقاومت در قرآن باید تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهیدان در یک وجهه فوق العاده بودند و این متنعم شدن به مقام شهادت که فوق آن هیچ نعمتی وجود دارد، به تعبد مبتنی بر عقلانیت در برابر ولی خداوند هست.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رسالت و ماهیت دینی جبهه جدیدی را در مدیریت ایجاد کرده که این امر دو رکن اساسی دارد و آن حاکمیت خداوند و استکبار ستیزی هست.

حاجی صادقی با بیان اینکه قرآن به ما آموخت تا کفر و طاغوت نابود و نفی شرک نشود توحید و ایمان نمی‌آید، ادامه داد: از مهمترین ویژگی مبنایی انقلاب اسلامی تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار بود و طی این سالیان انقلاب فراز و نشیب داشته هست، اما این جبهه تقویت شده هست.

وی عنوان کرد: انقلاب هرگز راه سازش و کوتاه آمدن در برابر جبهه استکبار را به خود راه نداده هست و دشمن از تمام قدرت و توان خود استفاده کرده تا اسلام و انقلاب را نابود کند ولی این امر هرگز محقق نشده هست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: ایمان، رهبری الهی، مردمی مؤمن و مقاوم، منطقی قوی و مستحکم از ویژگی‌های جبهه مقاومت هست ضمن اینکه جنگ بین باطل و حق پایان نمی‌یابد.

وی یادآور شد: اساس عداوت دشمن بر سر اسلام و ولایت هست، چراکه سعی دارد تا اراده و دین را نابود کند و جبهه مقاومت وظیفه خود می‌بیند تا در مقابل آنان بایستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: انقلاب اسلامی به گفته رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها با وجود تمام ریزش‌هایش از حرکت باز نایستاده و مرگ تدریجی آنان را رقم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان نیز تصریح داشته‌اند که انقلاب نه تنها در نطفه خفه نشد، بلکه صادر شد و آثار آن در کشور‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی حدود یک دهه گذشته سخنرانی مفصل داشته و اثبات کرد که آمریکا نه تنها ابر قدرت نیست، بلکه تمام شاخص ابر قدرتی را از دست داده هست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به اعتراف غربی‌ها تنها رقیب توانمندی بود که آمریکا و جبهه او را در معرض فرسایش و اضمحلال قرار داد.

وی بیان کرد: دشمنان می‌گویند که هسته مقاومت در اکثر کشور‌ها حتی کشور‌های محتاج به ما تشکیل شده هست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محور دیگر اعترافات دشمن این هست که انقلاب توانست نبرد را از مرز‌های خود به مرز‌های ما یعنی رژیم صهیونیستی برساند و جبهه مقاومت بزرگ‌تر از ایران شده هست و عالم گیر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در روح جوانان یهودی و نصرانی‌ها رسوخ پیدا کرده هست و این گفتمان مقاومت در بین طرفداران ادیان دیگر ریشه دوانده هست.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت قلوب مقاومت و سنگر‌های جهان را فتح کرده هست و دولت‌ها هم فتح می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در غزه هرچه را که ویران کردند برای شکستن اراده مردم آن بود ولی آنان نتوانستند این امر نابودی محقق کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: غزه به ما آموخت که شهادت شکست نیست ولی اگر ارادت شکسته شود، کار مقاومت تمام هست.

وی ادامه داد: وضعیت در لبنان و غزه بسیار مطلوب هست و وعده صادق ۲ بیش از آنکه رژیم صهیونیستی را بشکند قلب جبهه مقاومت را قوی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه مهم هست بعد از سختی‌ها و فشار‌ها عملیات وعده صادق ۲ بسیار کارساز وموثر بود و در وعده صادق یک، یک رزمایش انجام دادیم و ما در وعده صادق ۲ حداقل ۸۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اظهار کرد: وعده صادق ۳ یعنی خطبه‌های مقام معظم رهبری و سخنان ایشان جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز حزب الله سازماندهی فوق العاده‌ای را بازسازی کرده هست و مدیریت منسجم و پشتیبانی بس نظیری دارد و توانسته در ظرف یک ماه بیش از یک سال گذشته از رژیم صهیونیستی کشته بگیرد و مراکز آنها را بمباران کند؛ آمریکا اعتراف کرده که در باتلاق گرفتار شده هست، اما این حزب الله هست که تمام شدنی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید