تشکیل دولت مکتبی از اقدامات بزرگ شهیدان رجایی و باهنر است

تشکیل دولت مکتبی از اقدامات بزرگ شهیدان رجایی و باهنر است


به گزارش مجاهدت از  دفاع‌پرس از کرمان: «حسین انجم شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در نشست خبری به مناسبت هشتم شهریور سالگرد شهادت رجایی و باهنر و شهدای دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهضت و انقلاب اسلامی ما در ادامه نهضت امام حسین علیه السلام،  عاشورا و کربلاست و این انقلاب، ادامه دهنده مسیر اهل بیت علیه السلام و آماده‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: شهدای ما و انقلاب اسلامی نیز در ادامه راه شهدای کربلا هستند و در همان مسیر که شهدای کربلا به شهادت رسیدند، در راه اسلام ناب و احیا مکتب اهل بیت علیه السلام به شهادت رسیدند.
 
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در راه احیا اسلام راستین و تفکر و اندیشه اسلامی و احیا مکتب اهل بیت علیه السلام به شهادت رسیدند، عنوان کرد: این دو شهید برای جامعه اسلامی، مردم و به ویژه دولتمردان ما شاخص و الگو شدند.

انجم شعاع ابراز کرد: در نگاه دینی، اسلامی و مکتب اهل بیت علیه الیسلام آنچه که شخصبت ها را شاخص و الگو می کند، روحیه و رویه شهیدان است و روحیه انقلابی، معنوی، ساده زیستی، تحمل رنج، سختی و شکنجه، انجام تکلیف الهی و دینی از جمله روحیه های شهیدان رجایی و باهنر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: یکی از بزرگترین کارهایی که شهیدان رجایی و باهنر انجام دادند این است که آنها دولت مکتبی برای رفع محرومیت و از بین بردن بی عدالتی تشکیل دادند و سیره شهیدان رجایی و باهنر، فصل درخشانی در صفحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بسیاری از مشکلاتی که شاهد هستیم به این دلیل است که از این رویه دور شده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید