تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی گرامیداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی گرامیداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد داخلی گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، برشی حماسی از تاریخ انقلاب اسلامی است که تبدیل به یک نقطه اوج در دفاع مقدس شد.

وی افزود: آنچه باعث این حماسه بزرگ شد، برای امروز کشور بسیار الهام‌بخش و درس‌آموز است و در این میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش مهمی در یادآوری و تبیین این رویداد تاریخی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق دستورالعمل گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، برنامه‌هایی باید به این مناسبت در سطح استان اجرا شوند.

آسمند با بیان اینکه جلسه ستاد استانی مناسبت‌های دفاع مقدس باید تا قبل از ۲۰ اردیبهشت برگزار شود، ابراز کرد: جلسات داخلی سازمان‌ها و ادارات و نهادهای ذی‌ربط نیز باید متناسب با وظایف آنها تشکیل و در سامانه دفاع مقدس ثبت شود و همچنین جلسات ستادهای شهرستانی گرامیداشت سوم خرداد باید به ریاست فرمانداران و به دبیری فرماندهان نواحی مقاومت بسیج برگزار شود.

وی صدور بیانیه به مناسبت سوم خرداد، اطلاع‌رسانی و تبلیغات رسانه‌ای و تبلیغات گسترده در سطح استان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد عنوان و بیان کرد: لازم است زمینه خاطره‌گویی در بیش از ۲۰۰ مدرسه با حضور راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس فراهم شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با صدا و سیمای مرکز استان جهت خاطره گویی پیشکسوتان و رزمندگان به مناسبت سوم خرداد هماهنگی‌های لازم صورت گیرد، ابراز کرد: پس از ثبت و تجمیع برنامه‌ها در سامانه دفاع مقدس، برنامه‌های پیش‌بینی شده طی نشست خبری اطلاع‌رسانی می‌شوند.

آسمند به عملکرد استان در سامانه دفاع مقدس اشاره داشت و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰۴ عنوان برنامه و یک هزار و ۲۷۹ فعالیت در این سامانه ثبت شد که از این تعداد فعالیت، ۵۶۹ مورد اجرایی شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید