تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، «شهرام کرمی» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هماهنگی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی جهت پیشگیری و برخورد سریع و قاطع با جرایم و تخلفات احتمالی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امنیت روانی و فیزیکی انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی است و با افرادی که امنیت انتخابات را تهدید کنند برخورد قاطع خواهد شد و به همین منظور شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در کلیه حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اهمیت رصد و پایش فضای مجازی گفت: مسئولین مرتبط باید با ورود پیشگیرانه، فضای رسانه‌ای و مجازی را رصد کنند و گزارش‌های لازم را در اسرع وقت به ستاد اعلام کنند.

«حمیدرضا کریمی» دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست از تعیین شعبه ویژه دادستانی جهت رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خبر داد و تأکید کرد: با رویکرد پیشگیرانه و با هدف ایجاد فضای امن، سالم و آرام برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

«نیکزاد عباسی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه هم با اشاره به مصوبات ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: سوء استفاده از امکانات دولتی و نهاد‌ها موضوعی است که لازم است نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و گزارش‌های خود را در اسرع وقت به ستاد اعلام تا سریعا برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید