تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس

در حال تدوین مجموعه‌ای مکتوب با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس هستیم


حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد رادمهر» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از مصاحبه با رزمندگان روحانی دفاع مقدس در اصفهان با هدف جمع‌آوری خاطرات آن‌ها حبر داد و اظهار داشت: در این حوزه، در حال تولید مجموعه‌ای هستیم و پس از انجام مصاحبه‌ها، خاطرات را پیاده‌سازی می‌کنیم و در صورت امکان، آن‌ها را به کتاب نیز تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: دیدار با روحانیون ایثارگر و خانواده شهدای روحانی و همچنین تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز روحانیون به منظور تدوین مکتوباتی پیرامون تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌هایی است که در دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان درحال دنبال کردن و اجرای آن هستیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان ادامه داد: در تلاش هستیم تا هرچه زودتر این هیأت‌های اندیشه‌ورز را تشکیل دهیم؛ بنابراین از روحانیون دست به قلم، با تجربه و همچنین جوان دعوت می‌کنیم تا در این زمینه ما را یاری کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلساتی قرآنی و عقیدتی، کلاس طرح‌های کلی اندیشه اسلامی با محوریت سخنرانی و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و تشکیل هیأت‌ مذهبی، از دیگر برنامه‌های دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رادمهر ادامه داد: در قالب هیأت مذهبی، هر پنج‌شنبه با خانواده شهدا دیدار می‌کنیم که در این راستا هفته گذشته با خانواده شهیدان «ضیائی» دیدار کردیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای همکاری و هم‌افزایی با نهادهایی همچون حوزه علمیه، مجموعه‌های عقیدتی در ارتش، نیروی انتظامی و سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و امیدواریم تا بتوانیم همکاری‌ها را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید