تشییع شهدای گمنام گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

تشییع شهدای گمنام گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار«غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی نیز در نشست در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی استان مرکزی در اراک با اشاره با حماسه یوم الله ۹ دی اظهار داشت : حماسه نهم دی ماه روز آزمایش بزرگی برای ملت ایران بود که ملت با حضور خود در صحنه و بصیرت خوط درخشیدند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی افزود: ملت ایران در نهم دی آموخته بود تنها راه سعادت مسلمانان در تبعیت از ولی امر مسلمین است و به همین جهت با حضور خود فتنه های دشمنان را خنثی کردند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه نظام اسلامی بعد از نهم دی ماه و با حضور باشکوه ملت دوباره بالنده شد و رشد کرد،گفت: همه سیاست‌های دشمن بر اساس تحریم و عملیات روانی و ارعاب و تهاجم شکست خورد و نهم دی درس بزرگی است که با حضور ملت فتنه های دشمن خنثی می شود.

وی با اشاره به تشییع شهدا در ایام فاطمیه بیان کرد: تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در این استان و دیگر نقاط کشور گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی افزود: با توجه به اتفاقات ماه‌های اخیر و طراحی و اجرای اعتراضات خیابانی از سوی دشمنان، صحنه تشییع شهدای گمنام باید به نمادی از اقتدار و عظمت نظام اسلامی تبدیل شود که این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و حضور باشکوه آحاد مردم در این آیین معنوی است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: براساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح، هیچ استانی در روز ششم دی ماه که شهدای گمنام به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور تشییع می‌شوند، نباید برنامه‌ای داشته باشد و تمام ظرفیت‌ها باید معطوف به آیین تشییع باشد.

وی بیان کرد: پنج شهید گمنام استان مرکزی از اوایل هفته جاری وارد استان شده‌اند و هر روز میهمان یکی از شهرستان‌های استان هستند اما عصر روز پنجم دی ماه این شهدای والامقام به مصلی بیت‌المقدس اراک منتقل می‌شوند و آیین شبی با شهید نیز راس ساعت ۱۸ همان روز به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: آیین تشییع این شهدای والامقام نیز صبح روز ششم دی ماه همزمان با دیگر نقاط کشور در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید