تشییع پیکر شهدای گمنام جهاد تبیین است

تشییع پیکر شهدای گمنام هم جهاد تبیین است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت شهدای گمنام استان و نیز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از روز گذشته یعنی 26 آذر 1401 که پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در فرودگاه بین­المللی شهید هاشمی­‌نژاد مورد استقبال واقع شدند تا روز پنجم دی قرار است در نقاط مختلف پیکر این شهیدان مورد میزبانی مردم استان قرار گیرند.

سردار یوسفعلی‌زاده در ادامه با بیان اینکه چنین حرکتی هم جهاد کبیر است و جهاد تبیین، افزود: امید است که با اقداماتی از این دست جواب جنگ ترکیبی دشمنان بر ضد ملت ایران را بدهیم. بر همین اساس پیش‌­بینی شده که در سطح استان؛ مراکزی که طی ماه‌­های اخیر در آن اقدامات ضدامنیتی به پا شده است نیز بدرقه و تشییع شهیدان گمنام در آن اماکن صورت بگیرد.

وی با اشاره به تقارن دهه بصیرت و هفته جهانی مقاومت با ایام فاطمیه گفت: در این ایام مسئولان و متولیان امر باید با برنامه­ ریزی ­های لازم بر روی یادمان­ های شهدای گمنام و تجلیل از آنها بر روی برگزاری بهتر برنامه ­ها در این مکان­ ها متمرکز شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید