تعلل وزارت اقتصاد در تدوین و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی

تعلل وزارت اقتصاد در تدوین و ابلاغ  آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ – ۱۴:۱۸ تعلل وزارت اقتصاد در تدوین و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا نسبت به تهیه و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی ۲۵ مورد از قوانین مصوب مجلس مربوط به آن وزارتخانه از جمله قانون مربوط به مبارزه با پولشویی اقدام نکرده‌اید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۱ بهمن ۹۸) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

احمد مازنی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که چرا آئین‌نامه اجرایی قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران را تهیه و ابلاغ نکرده‌اید.

این نماینده همچنین به وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به خاطر تاخیر در ابلاغ آئین‌نامه اجرای قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی و قانون حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی، فرهنگی تذکر داد.

مازنی همچنین در تذکری به وزیر امور اقتصاد و دارایی عنوان کرد که چرا نسبت به تهیه و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی ۲۵ مورد از قوانین مصوب مجلس مربوط به آن وزارتخانه از جمله قانون مربوط به مبارزه با پولشویی اقدام نکرده‌اید.

وی همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد که کوتاهی در تهیه و ابلاغ آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به قوانین مصوب قابل توجیه نیست.

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در تذکری به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد که نماینده مردم میرجاوه در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که کارانه پزشکان، ماماها و پرستاران طرح بیمه روستایی در سیستان و بلوچستان پرداخت نشده و پزشکان به همین علت حاضر به کار نیستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید