تغییر دستور کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه بویینگ ۷۳۷

تغییر دستور کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه بویینگ ۷۳۷

یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ – ۱۰:۰۱ تغییر دستور کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه بویینگ ۷۳۷

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستور کار کمیسیون تغییر کرد و بررسی ابعاد و زوایای حادثه هواپیمای اوکراینی در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی ابعاد مختلف هواپیمای مسافربری اوکراینی با حضور دستگاه‌های ذیربط جلسه فوق‌العاده برگزار می‌کند.

وی افزود: دستور کار عادی کمیسیون موضوع دیگری بود که بر اساس اهمیت موضوع تغییر کرد لذا بررسی ابعاد و زوایای حادثه هواپیمای اوکراینی در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی اعلام کرد:‌ قرار است امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی، سردار حاجی‌زاده یا فرد مسئولی که مستقیما در این موضوع مسئولیتی داشته و همچنین تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، هواپیمای کشوری و وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه شرکت کنند و احتمالا وزارت اطلاعات و ستاد کل نیروهای مسلح در این جلسه حضور خواهند یافت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی‌هایی از دیروز تا کنون انجام داده و ما گزارش متقن و مبسوطی را در این باره به هیأت رئیسه ارائه خواهیم داد که در صورت صلاحدید در صحن علنی مجلس قرائت شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید