تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از خانواده شهید «بهرام مبارکی»

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از خانواده شهید «بهرام مبارکی»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در حاشیه نماز جمعه امروز، به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات «مرصاد» از خانواده شهید «بهرام مبارکی»، از شهدای این عملیات تجلیل کرد.

لشکر ۳۲ لشکر انصارالحسین (ع) با غافلگیر کردن منافقین در تنگه «چهارزبر» نقش موثری در عملیات مرصاد ایفا کرده است.

شهید «بهرام مبارکی» فرمانده گردان گردان ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر (ع) لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع)، در حالی که به همراه دیگر همرزمانش غرب ایران را به جهنمی از آتش و دود برای منافقین ضد مردم و دین خدا، مبدل ساخته بودند. به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است:

ما که پيرو مکتب پيغمبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستيم بايد به اندازه توانايي خودمان به اسلام و اهداف آن خدمت کنيم و من بهترين خدمت را جهاد مي دانم جنگ با کفر مي دانم و اين را انتخاب کرده ام زندگي را در جنگ با کفر و طاغوت مي دانم عاشق چنين زندگي هستم و از جنگ با کفار لذت مي برم زيرا با چنين جنگهايي مي توانيم خودمان را بسازيم با چنين جنگهايي مي توانيم ايران، عراق، کربلا، فلسطين، قدس و تمام مسلمانان و مستضعفين جهان را آزاد کنيم و با جنگ است که مي توان صلح را بر قرار کنیم جنگ با کفر بزرگترين دانشگاه مي باشد و انسان در جنگ آبديده مي شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید