تقویت نهال نوپای جمهوری اسلامی با شهادت بزرگان انقلاب اسلامی

نهال نوپای جمهوری اسلامی با خون شهیدان آبیاری می‌شود


نهال نوپای جمهوری اسلامی با خون شهیدان آبیاری می‌شودبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفتم تیر سالروز شهادت شهید سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از افراد حزب جمهوری اسلامی است. موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای این روز را گرامی داشته است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«هفتم تیر یادآور شهادت یکی از شاخص‌ترین مبارزان و چهره‌های انقلاب اسلامی ایران، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است. منافقین کوردل با سوء استفاده از نابسامانی‌های سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب، با شناسایی چهره‌های خدوم و تأثیرگذار و ترور آنها، سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و تضعیف نظام نوپای جمهوری اسلامی داشتند.

ششم تیر سال ۱۳۶۰ که ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در مسجد ابوذر اتفاق افتاد و فردای آن روز (هفتم تیر) حادثه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی که با شهادت دکتر بهشتی و نمایندگان منتخب ملت همراه بود از جمله جنایات گروهک تروریستی منافقین در آن ایام است.

حضرت امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود در تاریخ ۹ تیر ۱۳۶۰ خطاب به منافقین فرمودند: «ننگتان باد‌ای تفاله‌های شیطان و عارتان باد‌ای خودفروختگان به جنایتکاران بین‌المللی که در سوراخ‌ها خزیده‌اید و در مقابل ملتی که در برابر ابرقدرت‌ها برخاسته است به خرابکاری‌های جاهلانه پرداخته‌اید.»

آن معاندان گمان می‌کردند با شهادت یاران و نزدیکان امام خمینی (ره) جریان انقلاب متوقف و یا تضعیف می‌شود؛ غافل از اینکه نهال نوپای جمهوری اسلامی با خون همین شهیدان آبیاری و تناور خواهد شد. علیرغم تمامی این فراز و نشیب ها، به لطف پروردگار و با رهبری پیامبرگونه امام عظیم‌الشأن (ره) و به پشتوانه مردم ولایتمدار و انقلابی در صحنه‌های مختلف، جریان انقلاب اسلامی شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که امروز با گذشت بیش از چهار دهه از پیروی انقلاب اسلامی، اهداف بلند و آرمان‌های والای این انقلاب مرز‌های کشور را در نوردیده و الهام بخش بسیاری از بیداری‌ها و جنبش‌های ضد استعماری و استبدادی در سرتاسر جهان شده است.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، بر ادامه راه شهدا تا استیلای کامل حق بر باطل در سراسر جهان و استقرار حکومت مهدی موعود (عج) تاکید می‌ورزد.»

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید