تمام ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل ایستاده‌اند

نقش سردار مرادی در پرورش نیرو‌های مقاومت موثر بوده است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، سردار سرتیپ‌‌ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در شهرستان بابلسر با خانواده سردار «وجیه الله مرادی» از پیشکسوتان و فرماندهان نیروی قدس و مشاور و همرزم سردار سلیمانی دیدار و از مجاهدت‌های این فرمانده پرتلاش تقدیر و قدردانی کرد.

سردار سرتیپ قاآنی در این دیدار اظهار داشت: نیروی مقاومت اکنون در سطح منطقه، خود صاحب تصمیم و تشخیص است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز مقاومت در سراسر منطقه هرکدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند، افزود: گروه‌های مقاومت مرحله به مرحله رشد کردند و امروز تمامی ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل هستند.

وی همچنین نقش سردار «وجیه‌الله مرادی» را در پرورش نیرو‌های مقاومت موثر دانست و گفت: سردار مرادی جزو انسان‌های ارزشمند خدمتگزار بی‌نام و نشان بود که حدود ۳۵ سال پیش مسئولیت سنگینی را در جبهه‌های جنگ داشت؛ منتهی خیلی از افراد حتی خانواده‌اش هم نمی‌دانند که ایشان یک مسئول مؤثر در جنگ بوده است.

سردار قاآنی با اشاره اینکه سردار مرادی در دوره دفاع از حرم جزو جلودار‌ها بود، عنوان کرد: سردار مرادی در پرورش نیرو‌های مقاومت نقش مؤثری داشت.

بنابراین گزارش، سردار «وجیه‌الله مرادی» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری عصر جمعه (۱۱ خرداد) در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی اهل روستای «کرفون» از توابع بخش «بهنمیر» شهرستان بابلسر بود که در کارنامه درخشان خود، عناوینی چون فرمانده جبهه مقاومت، همرزم سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده دوران دفاع مقدس، از فرماندهان نیروی قدس سپاه، جانشین یگان نیرو‌های مخصوص امام علی (ع)، از فرماندهان عالی‌رتبه مبارزه با تروریست‌ها و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران را داراست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید