تمام نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند

تمام نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسام‌الدین عبدی‌پور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه امروز در جمع کارکنان این ناحیه اظهار داشت: حمله شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی به ایران بنا به اعلام رسانه‌های عبری ناکام بود به‌نحوی که ناامیدی صهیونیست‌ها را به‌دنبال داشته هست.

حجت الاسلام عبدی پور افزود: به‌دنبال این حمله، آرامش و امنیت در تمام نقاط کشور حاکم هست و نشان از آن دارد که مردم از حمله این رژیم غاصب هیچ واهمه‌ای نداشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: بنا به اقدامات تجاوزگرایانه رژیم جعلی صهیونیستی ما باید به فرماندهان نظامی کشور در پاسخ به دشمن اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که ما شتاب‌زده عمل نخواهیم کرد، گفت: تمام نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند و باید منتظر تصمیم نهایی آن‌ها برای پاسخ به دشمن باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ادامه داد: دشمن بعد از عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲، برای چهره شکست‌خورده و مخدوش خود، اقداماتی انجام می‌دهد اما ما ترسی نداریم و به تدابیر رهبر معظم انقلاب اعتماد داریم.

حجت الاسلام عبدی‌پور بیان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران تنها هزینه‌ای گزاف بر روی دست این رژیم می‌گذارد و تأثیر چندانی در متوقف‌کردن جبهه مقاومت ندارد.

وی در پایان بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی باید بداند که چنین اقداماتی از حمایت‌های بین‌المللی برخوردار نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید