تمدن نوین اسلامی در اوج/ خامنه‌ای، خمینی دیگر است

تمدن نوین اسلامی در اوج/ خامنه‌ای، خمینی دیگر است


گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ شاید سن خیلی‌ها اجازه ندهد که سفسطه‌های پیشین دشمنان را رصد کنند یا به یاد آورند اما خیلی‌ها نیز در ذهن‌شان این جمله حک شده که همین رسانه‌های شیطانی امروز، سال‌ها پیش تیتر زدند که با رحلت امام، کار انقلاب تمام است اما هم آن‌ها و هم دیگران دیدند و لمس کردند که خامنه‌ای، خمینی دیگر است.

وقتی از 14 خرداد 1368 پشت سر را نگاه کنیم، راه دشواری را می‌بینیم که با رهبری و هدایت امام راحل با سلامت پشت سر گذاشته‌ایم. جنگ تحمیلی با پشتوانه‌ای عظیم از قدرتمندترین ارتش‌های شرق و غرب، محاصره اقتصادی، شراکت و همدستی ابرقدرت‌ها علیه نظام اسلامی، دسیسه‌های داخلی، نفوذی‌های دشمن، نفوذ لیبرال‌ها، ملی‌گراها و بی‌اعتقادان به اسلام و مردم، طراحی كودتاهای متعدد و اختلاف بین اقوام تنها موانعی از مسیر صعب‌العبوری بوده‌اند که گذشتن با موفقیت از آن به خاطر لطف الهی و پیوند محکم مردم با انقلاب و تدابیر راهبردی امام امت بوده است.

اینک و پس از عبور موفقیت آمیز از ده‌ها پیچ خطرناک و صدها نقشه شیطانی دیگر در مسیر انقلاب در قالب‌های مختلف اعم از جنگ‌های فیزیکی و عملیاتی، جنگ نرم و جنگ‌های ترکیبی اخیر نه تنها شاهد سلامت کشور هستیم بلکه اقتدار و صلابت امروز را نیز مدیون همان لطف الهی، تدبیر ملت و راهبردهای پیامبرگونه امامی هستیم که با هر سخنرانی‌اش ده‌ها نقشه طولانی مدت دشمنان زبون و خسته را نقش بر آب می‌کند.

نسل امروز باید خارج از فضای ملتهب رسانه‌ای و مجازی هم به نقش ولایت فقیه در کشور دقت کنند و هم به آینده روشن قطاری بنگرند که باصلابت در ریل اقتدار و پیشرفت در حال حرکت است و هیچ مانعی جلودارش نیست.

در بسیاری از عرصه‌های علمی و تکنولوژیک در فهرست صدر‌نشین‌ها قرار گرفتیم؛ دومین کشور دارای توانایی ساخت دریچه قلب در جهان؛ دومین کشور در درمان تالاسمی با شیوه پیوند مغز استخوان؛ سومین تولیدکننده دکل‌های انتقال برق؛ رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر؛ مقام دوم جهان در زمینه تولید نانو دارو؛ چهارمین کشور در تولید اتانول در دنیا؛ رتبه سوم جهان در صنعت سد‌‌سازی؛ نهمین کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی؛ دومین کشور دارای فناوری تولید پهپاد رادارگریز؛ اولین کشور تولیدکننده صنعتی بیوایمپلنت؛ چهارمین قدرت موشکی جهان؛ جزو 10 کشور سازنده زیردریایی در جهان؛ تولیدکننده سریع‌ترین اژدر رادارگریز در دنیا؛ دارای مؤلفه استراتژیک خودکفایی در بنزین و پنجمین کشور برتر سازنده ربات انسان‌نما هستیم و این آمار تنها با اراده ملی و تفکر مقاومت به دست آمده اند.

چهارمین کشور صاحب فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی در جهان؛ اولین سازنده استارتر هواپیما در غرب آسیا؛ چهارمین قدرت دریایی جهان، جزو چند کشور تولید‌کننده واکسن کرونا و بسیاری موفقیت‌های دیگر را فرزندان انقلابی و مستعد ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین پدرانه رهبر معظم انقلاب ادامه می‌دهند و تسلیم زورگویی و باج‌خواهی‌ دشمنان اسلام و انقلاب نشدند. دشمنانی که در مقابل این حکمت و شهامت احساس استیصال می‌کنند و این حقیقت درخشان را می‌بینند که «خامنه‌ای، خمینی دیگر است».

اینک ملت وفادار، آگاه و مبارز ایران اسلامی پرانگیزه و امیدوارتر از همیشه در گام دوم انقلاب، با شناخت درست از راه و مرام و اصول امام (ره)، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برنامه‌های دشمن برای توقف پیشرفت ایران اسلامی را ناکام گذاشتند و به سوی تشکیل تمدن نوین اسلامی در حرکت‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید