تمهيدات ترافيکی عيد غديرخم در مشهدالرضا

تمهيدات ترافيکی عيد غديرخم در مشهدالرضا


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «هادی امیدوار» رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی اظهارداشت: همزمان با آغاز دهه ولایت و در پیش بودن مراسم جشن‌ها و مراسمی که در همین رابطه در سطح استان به خصوص مشهد مقدس و حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام برگزار می‌شود، پلیس راهور استان و مشهد جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی را در نظر گرفته هست.
 
وی افزود: شروع اجرای طرح در مرحله اول از ساعت ۱۷ دوشنبه چهارم تیر تا پایان و مرحله دوم از ساعت شش سه‌شنبه پنجم تا پایان مراسم هست.
 
رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی با اشاره به محدودیت‌های تردد، گفت: در صورت لزوم محدودیت‌های تردد در خیابان آیت‌الله شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، خیابان شهید نواب صفوی از پنجراه تا حرم مطهر رضوی، خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر، خیابان امام رضا علیه‌السلام از میدان ۱۵ خرداد و یا تقاطع دانش تا میدان بیت‌المقدس، خیابان شهید اندرزگو از تقاطع چهار راه خسروی تا میدان بیت‌المقدس، خیابان بهجت از تقاطع زرینه تا تقاطع شهدا و زیرگذر حرم مطهر اجرایی خواهد شد.
 
سرهنگ امیدوار در پایان از زائران و مجاوران حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) خواست؛ ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای مقررات داشته باشند. 
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید