تنها هدف غرب غارت منابع و ثروت‌های مردم ایران است

تنها هدف غرب غارت منابع و ثروت‌های مردم ایران است


«اسماعیل حسین‌زهی» نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اهانت بی‌شرمانه نشریه‌نما «شارلی ابدو» به مرجعیت دینی و سیاسی مسلمانان، اظهار داشت: این نشریه‌نما هتاک پیش از این هم به پیامبر اسلام (ص) توهین کرده بود که متأسفانه کشورهای اسلامی پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای ندادند و همین مسئله سبب شد هتاکی تا امروز ادامه پیدا کند.

حسین‌زهی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اکیداً از دولت خواستار برخورد قاطع با دولت فرانسه هستم و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای نمی‌تواند توجیحه‌کننده هتاکی‌های شارلی ابدو باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رویه‌ای که رسانه‌های فرانسوی پیش گرفته‌اند با مقوله آزادی بیان قابل توجیه نیست، زیرا در هیچ مکتب اخلاقی توهین به بهانه آزادی مورد قبول نیست، توهین به مرجعیت دینی و سیاسی مردم مسلمان ایران توهین به ملت شریف ایران است که در تمام دوره‌های تاریخی مهد فرهنگ و تمدن بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرانسه شاید کم‌تر از هزار سال قدمت تاریخی داشته باشد، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی درخواستی که از وزیر امور خارجه داشتند، خواستار محدود کردن روابط دیپلماتیک با فرانسه شدند.

حسین‌زهی ادامه داد: البته پیش از این روابط جمهوری اسلامی ایران با فرانسه و به طور کلی غرب حسنه نبوده است، چراکه غربی‌ها همواره به دنبال غارت منابع و سلطه بر مردم شریف ایران بوده‌اند، اما همین روابط محدودی هم که وجود دارد می‌تواند دستخوش تغییراتی شود.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید