تهدید اصلی از جانب دشمن در حوزه مسائل اجتماعی است

تهدید اصلی از جانب دشمن در حوزه مسائل اجتماعی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «محمدرضا جانثاری» معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان عصر امروز در همایش مسؤولان امور اجتماعی و معاونان فرمانداری‌های استان اصفهان، ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ۴۰ سال اول را که پشت سر گذاشت، بیانیه‌ای تحت عنوان گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد و  ایشان ضمن تبیین دستاورد‌های انقلاب، نقشه راه را در گام دوم انقلاب و شیوه راهبری را ترسیم کردند.

وی در همین راستا با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه‌ها نیز شروع شد گفت:  توطئه استکبار علیه انقلاب تمامیت ندارد و تا زمانی که هویت اسلامی ایرانی را دنبال کنیم، دشمن نیز به دشمنی خود ادامه خواهد داد و هر توطئه‌ای را که توانش را داشته باشد، انجام می‌دهد.

جانثاری با اشاره به این‌که دشمن در سال‌های اخیر به حوزه اجتماعی  طمع کرده است، گفت: طمع دشمن در حوزه‌های امنیتی، دفاعی و سیاسی علیه ما خیلی کمتر است؛ چرا که می‌داند کاری را نمی‌تواند انجام دهد. 

معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: دشمن بر این‌که به انقلاب اسلامی از درون ضربه بزند و بزرگترین مؤلفه‌ قدرت که مردم هستند را سست کند، طمع دارد؛ بر همین اساس دشمن در تلاش است که جامعه را از اسلامیت و انقلابی دور کند و برای آن سرمایه‌گذاری‌هایی کرده‌ است.

وی اظهار داشت: شکی وجود ندارد که پشت آسیب‌های اجتماعی جریان استکبار و صهیونیست نهفته است، امروزه هر تهدیدی را که متصور بشویم، در حوزه اجتماعی رخ می‌دهد و برای هر قشر و رده سنی یک برنامه‌ای از سمت دشمن تدوین شده است.

جانثاری اصفهان بیان کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی باید در جهت انقلاب اسلامی حرکت کند و نباید اجازه داد هر مسیری را طی کند.

معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: توجه به حفظ ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی ضروری است و باید جایگاه این ارزش‌ها را ارتقا ببخشیم و همچنین امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی با اشاره به وظیفه سنگین کارشناسان حوزه اجتماعی و نقش اساسی آن‌ها در حفظ و بقای انقلاب گفت: باید برای آموزش و پرورش برنامه جدی و جامع داشته باشیم و اجازه ندهیم در فضاهای آموزشی هر موضوعی رخ دهد و فرهنگ‌های نامناسب ترویج داده شود.

جانثاری با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: باید به این موضوع توجه شود که فعالیت این سازمان‌ها به نفع مردم است یا قصد سو استفاده دارند؛ اضافه بر این تمامی مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان باید رصد شود و توجه جدی به این حوزه و همراهی و پیگیری برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید