توانمندی های درون استانی موجود در بخش اقتصاد احصا شود

توانمندی های درون استانی موجود در بخش اقتصاد احصا شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در نشست با اعضای نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با بیان اینکه عرصه اقتصاد حوزه میدان داری دولت نیست، اظهار داشت: این بخش باید در اختیار مردم، تشکل‌های مردمی و فعالان بخش خصوصی باشد که این دیدگاه در استان بصورت جدی دنبال می شود.

وی افزود: شاخص‌های اقتصادی کردستان در بدو ورود به استان نگران کننده بود که تمام توان خود را بر تغییر این شاخص‌ها به نفع مردم متمرکز کردیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: اگرچه برخی مسائل و سیاست‌گذاری‌ها در حوزه اقتصاد در اختیار استان نیست اما باید توانمندی های درون استانی موجود در بخش اقتصاد را احصا و برای عملیاتی شدن و به ثمر رسیدن این پتانسیل‌ها تلاش کنیم.

وی به توان و پتانسیل‌های گوناگون استان در بخش کشاورزی، معادن، گردشگری و صنعت اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بر توسعه سرمایه گذاری تاکید شد و تصمیمات تحول آفرینی اتخاذ شد.

استاندار کردستان یکی از مهمترین نیازها و چالش های پیش رو در تغییر موازنه اقتصادی استان را جذب سرمایه گذاران قابل و توانمند خواند و افزود: یکی از محورهای اصلی مدیریت ارشد استان در پایتخت برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های اقتصادی برای معرفی استان و جلب نظر آنها برای سرمایه گذاری در منطقه است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید