توجه به بهداشت کار در مسیر رشد تولید ضرورت دارد

توجه به بهداشت کار در مسیر رشد تولید ضرورت دارد


به گزارش مجاهدت از گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حوزه بهداشت و درمان در کشور با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.

مرتضوی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم برای ارائه خدمات سلامت رایگان به مردم، گفت: دسترسی آسان و سریع مردم به امکانات بیمارستانی در دورترین مناطق کشور نیز تحقق یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: توسعه اقتصادی از مهم‌ترین مطالبات مردم است و این امر با رشد تولید محقق می‌شود.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهایشان با دولتمردان تأکیدات ویژه‌ای در ارتقای تولید دانش‌بنیان داشتند، گفت: ما در کشوری قرار داریم که بهشت معادن است و موقعیت استراتژیک ایران نیز می‌تواند سهم مهمی در ارتقای صادرات داشته باشد.

این مقام مسئول لازمه تولید پویا و اشتغال‌آفرین را توجه به حوزه ایمنی و بهداشت در مجموعه‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: با شروع به کار دولت مردمی، میزان خانه‌های بهداشت کارگری رشدی ۳۰۰ درصدی داشته است.

مرتضوی به اهمیت توجه به حوزه‌های بهداشت روانی جامعه کار و تولید اشاره کرد و گفت: این مهم نیز باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

در این جشنواره از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید