توسعه بدون‌ مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، «حبیب الله آسوده» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در اولین همایش تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی مازندران «نذر مهربانی دست‌های آسمانی» که در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم با هدف از مسئولین خیریه‌ها و تشکل خیریه‌ها که راهبران خیرات در جامعه هستند قدردانی کنیم که باری از دوش ما در کمیته امداد و بهزیستی برداشتید.

وی افزود: ما به عنوان نهاد حاکمیتی وظیفه داریم وقتی مردم کمک می‌کنند، درود به آنان بفرستیم و قدردانی کنیم که به قلبشان آرامش می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور یادآور شد: ما با شما می‌توانیم فقر را کاهش دهیم و توسعه بدون‌مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

آسوده گفت: آمدیم تا جمع شویم تا کمک‌ کنیم و امروز رسالت ما دعوت شما به خیر هست.

وی بیان کرد: اولین اصل ما این هست که نگذاریم به دلیل فقر اقتصادی بازمانده از تحصیل داشته باشیم، عهد ببندیم که به ازدواج توجه شود و آسیب‌های اجتماعی را بشناسیم و ازدواج را سخت نگیریم، تامین مسکن، سلامت و درمان، توانمندسازی و آسیب‌های اجتماعی از دیگر اولویت هاست که باید مورد توجه باشد و بزرگان برای رفع مشکلات پیش قدم شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید