توسعه خدمات پستی در بستر نوآوری و خلاقیت

توسعه خدمات پستی در بستر نوآوری و خلاقیت


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، «اسماعیل اعزی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران امروز در مراسم افتتاح مرکز نوآوری الکترونیک و لجستیک پیشرفته پست استان اظهار داشت: دوازدهمین مرکز نوآوری الکترونیک ولجستیک پیشرفته پست کشور با هدف توسعه خدمات پستی در بستر نوآوری و خلاقیت در مرکز مازندران افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز بعنوان یکی از مهم‌ترین خدمات جهت اجرای تحول دیجیتال در راستای طرح ستاپ سکوی تجارت الکترونیک پست کشور راه اندازی شد.

این مسئول ایجاد مرکز نوآوری را پنجره اتصال پست استان و شرکت‌های فعال حوزه ICT دانست و گفت: توسعه خدمات پستی در بستر نوآوری و خلاقیت خصوصاً خدمات سکوی تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته از طریق مشارکت بخش خصوصی و استارتاپ‌ها انجام می‌شود.

اعزی بیان کرد: در این طرح پست استان با ایجاد ارتباط با مراکز رشد، شتاب‌دهنده و پارک علم و فناوری، صنایع و شهرک‌های صنعتی در سراسر استان، استارتاپ‌های موجود جهت بروز رسانی خدمات پستی و ارائه محصولات فناورانه را جذب شبکه استان کرده تا در کنار مجموعه پست در استان فعالیت کنند.

مراسم افتتاح دوازدهمین مرکز نوآوری و لجستیک پیشرفته پست کشور در مازندران به همراه نخستین همایش آنلاین شاپ‌های موفق استان مازندران در سالن همایش‌های اداره کل پست استان مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید