توطئه دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است

توطئه دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است


به گزارش مجاهدت از گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در نشست با روحانیون و در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام میلاد پربرکت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، از تلاش شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در حفظ و برقراری امنیت استان پهناور سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: خدا را شاکریم که در روزهایی که فضای ایران اسلامی معطر به عطر ولادت ثامن الحجج حضرت آقا علی بن موسی الرضا (ع) است، توفیق حضور در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی این استان را داشتیم.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: همراهی دیرینه و هم دوستی فرمانده انتظامی استان با فرمانده سرافراز سردار شهید «حاج قاسم میرحسینی» برای ما بسیار مهم و دارای ارزش معنوی فراوان است؛ فرمانده دلاوری و شجاعی که به عنوان یکی از الگوهای ارزشی این استان و کشور شناخته شده است.

حجت‌الاسلام ادیابی با بیان اینکه مردم پایه‌های اصلی حکومت هستند، رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیوند امت اسلامی با ولی فقیه و ولایت برشمرد.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید