توپ در زمین واشنگتن است/ آماده دفاع از حریم دریایی خود هستیم

توپ در زمین واشنگتن است/ آماده دفاع از حریم دریایی خود هستیم


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در اظهارات خود به مناسبت چهل و چهارمین سالروز ناپدید امام موسی صدر تاکید کرد: هر که به اختلاف میان جنبش امل و حزب الله لبنان امید دارد، متوهم است.
 
 نبیه بری افزود: از نقش عراق در مذاکرات میان ایران و عربستان قدردانی می کنیم و امیدواریم که دو کشور برادر روابط خود را از سر بگیرند. همچنین از بغداد به خاطر حمایتش از لبنان در همه مراحل قدردانی می کنیم.
 
وی تاکید کرد: به حمایت خود از سوریه در مبارزه با تروریسم و تلاش های دمشق برای بهره مندی از ثروت ها و اراضی خود تاکید می کنیم. مخالف این هستیم که حریم هوایی و دریایی خود را برای تعرض به سوریه در اختیار دشمن صهیونیستی قرار دهیم.
 
رئیس پارلمان لبنان ادامه داد: بار دیگر به تعهد خود بر مسئله فلسطین به عنوان قلب جنبش خود تاکید می کنیم و همچنان به حمایت خود از ملت و مقاومت فلسطین ادامه خواهیم داد. وارد اولین روز مهلت قانونی برای انتخاب رئیس جمهور شدیم. به شخصیتی رأی خواهیم داد که رژیم صهیونیستی را تهدید اول برای لبنان بداند و به عربیت لبنان باور داشته و عامل وحدت باشد.
 
نبیه بری با اشاره به مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی هم گفت: میانجی آمریکایی از یک ماه پیش تا کنون به بیروت نیامده است، ما تا ابد نمی توانیم منتظر بمانیم، اکنون توپ در زمین واشنگتن است و ما آماده دفاع از حریم دریایی خود هستیم همانطور که پیش از این از اراضی خود دفاع کردیم.
 
انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید