جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانبازان بخوانند

جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانبازان بخوانند


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر طبق برنامه ریزی و هماهنگی‌های قبلی با دستگاه‌های متولی انجام شد.

جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانبازان بخوانند

یکی از ویژگی‌های این آزمون استخدامی تنوع و فراوانی شغل محل‌های متناسب با شرایط احراز مشمولین بند قانونی مربوطه بوده است که در راستای تحقق تکلیف دولت انجام شد و موجب هموار شدن شرایط استخدامی برای سایر ایثارگران می‌شود.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این آزمون تامین اعتبار لازم برای بکارگیری پذیرفته شدگان نهایی قبل از برگزاری این آزمون استخدامی است که موجب تسریع در انجام فرایند شروع به کار فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می‌شود.

همچنین بنا بر پیگیری‌های انجام شده بعد از برگزاری این آزمون استخدامی اعلام نتایج و نیز انجام سریع فرایند استخدامی و بکارگیری پذیرفته شدگان است که پیش از آن احتمالا تا یک ماه آینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج را اعلام می‌کند.

یکی از نکاتی که دغدغه ذهنی برای برخی شرکت کنندگان ایجاد کرده این است که آیا اگر در یک خانواده دو نفر در آزمون شرکت کرده باشند محدودیتی برای پذیرفته شدنشان به وجود می‌آید، که طبق اعلام اداره کل کارآفرینی و اشتغال بنیاد شهید، چنین مووعی مطرح نیست و هریک از مشمولین می‌توانستند در این آزمون استخدامی شرکت کنند و در شرایط برابر با سایر فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر برای تصدی شغل‌های تعیین شده رقابت کنند.

برای اینکه هرچه زودتر فرایند استخدامی این عزیزان انجام شود امکان انتخاب ۵ شغل با تعیین اولویت سنجش، توسط داوطلب فراهم آمد و در صورتی که داوطلب در یکی از ۵ شغل انتخابی برگزیده نشود می‌تواند در تکمیل ظرفیت احتمالی از مانده شغل محل‌ها بهره‌مند شود.

یکی دیگر از نکاتی که در خصوص آزمون استخدامی این قشر مطرح است و می‌تواند خبر خوبی باشد این است که درصورتیکه مانع قانونی برای برگزاری سومین آزمون نباشد و به هر دلیل از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر نتوانسته باشد در این آزمون استخدامی شرکت کند بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای احقاق حقوق این عزیزان از دستگاه‌های ذیربط پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید