جایگاه خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهید نیست

جایگاه خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهید نیست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «زهرا مظفر»، مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران امروز در یادواره ۴۹ شهید معلم  استان زنجان با اشاره به اینکه جایگاه خانواده‌های شهدا کمتر از جایگاه خود شهید نیست، اظهار داشت: مادران شهدا به خاطر اسلام، مردم و به خاطر دفاع از مرزها از گرانترین سرمایه خود آن هم سرمایه انسانی گذشتند و خداوند با شما معامله می‌کند.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره اینکه برگزاری یادواره‌ها به منظور یادآوری رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا هستند، تصریح کرد: وظیفه همه مسؤولان و مردم و به ویژه جامعه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت، توسعه فرهنگ و ترویج ایثار و شهادت است که یکی از اقدامات برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌ها است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم که برای نسل جدید همه این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌ها را در قالب برنامه‌های مختلف تبیین کنیم، اضافه کرد: باید به نسل جدید تبیین کنیم که خانواده های شهدا هیچ مطالبه‌ای از مردم ندارند جز اینکه همه ادامه دهنده خط شهدا و پیرو خط رهبری و ولایت باشند.

مظفر با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه فرهنگی است و وظیفه حضور در جنگ را نداشت اما مفتخر است به اینکه ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: در برهه فعلی پرداختن به تربیت در کنار آموزش بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید