جشنواره هنر‌های تجسمی بین دانش‌آموزان در قزوین برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین جلسه هماهنگی جهت برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای هنر‌های تجسمی «ایثار»، با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل و فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، نقی سیاهکالی‌مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و سید علی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سومین دوره جشنواره منطقه‌ای هنر‌های تجسمی «ایثار»، طی سال جاری در حال برگزاری هست.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 4 منطقه کشور، از جمله منطقه یک به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان در استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، تهران بزرگ، شهرستان‌های استان تهران، البرز و اردبیل می‌توانند آثار هنری خود را به این استان ارسال کنند.

اسمعیلی با بیان اینکه جشنواره یاد شده در سه بخش، بزرگسالان، دانش‌آموزی و جامعه ایثارگری برپا می‌شود، گفت: آموزش و پرورش استان قزوین در حوزه دانش‌آموزی، با اطلاع‌رسانی می‌تواند کمک بزرگی در باکیفیت برگزار شدن این جشنواره کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با برگزاری این جشنواره می‌توان امیدآفرینی بین دانش‌آموزان را ارتقا داد و همچنین استعدادهای دانش‌آموزان را در هنرهای تجسمی شناسایی کرد.

وی گفت: قبل از برگزاری جشنواره منطقه‌ای هنر‌های تجسمی «ایثار»، این جشنواره در قالب استانی در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و عکاسی برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مطالبی در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی جشنواره هنرهای تجسمی ایثار به دانش‌آموزان و تشویق آنها جهت شرکت در این جشنواره را بیان کردند.

در این جلسه مقرر شد جلسه تخصصی بین مسئولان و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شود تا نحوه اطلاع‌رسانی با کیفیت مطلوب بین دانش‌آموزان صورت گیرد.

همچنین مقرر شد در پیام‌رسان شاد، گروهی برای جشنواره هنرهای تجسمی ایثار سومین جشنواره منطقه‌ای هنر‌های تجسمی «ایثار»، ایجاد شود، تا علاقمندان آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید